пʼятниця, 14 квітня 2023 р.

Лохотрон обміну ВебМані на Hk-money

 


Намагаючись знайти чесні російськомовні поштовики, і переглядаючи рекламні посилання від них, мені сподобалася приваблива пропозиція. Перша думка, що прийшла після його прочитання, — черговий варіант «Лохотронів». Пропонувалося зробити ланцюжок грошових переказів, внаслідок чого, за задумом авторів, я мав отримати прибуток.

Ідея обману, в принципі, не нова — такого роду маніпуляції в мережі давно пропонують. Але в цьому випадку до махінацій підключили платіжну систему Hk-money.

Чесно кажучи, пропрацювавши чимало мережі, я не чув нічого про Hk-money. Зрозуміло, я відразу клацнув на її сайт дізнаватися, що за така система, яка мені зовсім невідома. Зайшов на сайт і був дуже здивований - жодна з відомих мені платіжних систем такого дизайну не має. Мимоволі закрадалися сумніви: чи точно це сайт платіжної системи?

У ній реєструватися я не став, звичайно, вирішивши піти іншим шляхом пошукати відгуки. Побоювання мої підтвердилися: відгуки були винятково негативні. Попалося ще кілька топиків тих, хто, пройшовши ланцюжком обмінів, вирішив підзаробити.

Суть обману

До речі, час про цей ланцюжок розповісти. Отже, вам запропоновано обміняти Вебмані на Hk-money. Проте прямого обміну немає, тому пропонується зробити це на незрозумілому сайті, який перенаправляє на сумнівний обмінник. Далі отримані гроші Hk-money через інший обмінник змінюються знову на ВебМані, але вже курс вигідніший. Після кількох десятків схожих маніпуляцій, у вас залишитися має вже кілька десятків "зелених" прибутків.

Ви, гадаю, вже здогадалися, яке головне питання людей із вищевказаних топіків. Вони цікавляться, як вивести гроші з Hk-money.

Висновки зробити не важко! Лохотрон, це не заробіток на обміні, тут все зрозуміло – це сама співпраця з Hk-money. Раджу працювати із платіжними системами, перевіреними часом. Не шукайте легких грошей і будете щасливі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Платіжна система Okpay